loading...
عکس بازیگران
گوگولی بازدید : 217 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)
ماهنامه زنان امروز: روبان قرمز نماد عزم راسخ و علاقه برای مشارکت در فعالیت های پیشگیرانه از اچ آی وی (ایدز) است. آرمانی که استفاده از روبان قرمز را باب کرد آرمان آگاهی یافتن و آگاهی دادن به عموم درباره بیماری ایدز بود. در 1991، گروهی از هنرمندان که برخی از دوستانشان را بر اثر ابتلا به ایدز از دست داده بودند، با تاسیس «گروه تجسمی ایدز» در شهر نیویورک، تصمیم گرفتند، با به خدمت گرفتن هنر، به نبرد با این بیماری مرگبار برخیزند.

آنان بودند که روبان قرمز را به عنوان نشان گروه خود انتخاب کردند. پاتریک اوکانل، بنیان گذار گروه تجسمی ایدز، هنوز هم روی تک تک لباس های خود روبان قرمز دارد و البته خود او هم به ایدز مبتلاست می گوید: «من از ایدز نمی میرم، بلکه با ایدز زندگی می کنم. رفقای زیادی داشتم که وقتی بیمار شدند، خیلی جوان بودند. آنها همه در جوانی از دنیا رفتند و من زندگی خود را صرف آنها می کنم.»

او که عکاس، نقاش و فیلم ساز است در سال 1991 مانند دیگر اعضای گروه یک هدف را دنبال می کرد و آن یافتن وسیله ای بود که بتواند مردم را به اندیشیدن درباره ایدز وادارد. او درباره دلیل استفاده از روبان به عنوان نماد بیماری ایدز می گوید: «استفاده از روبان موقعی به فکر ما رسید که دیدیم چطور، پس از پایان جنگ خلیج فارس، امریکایی ها حتی در شهرهای کوچک امریکا، برای حمایت از سربازان از روبان های زرد استفاده کردند.»

اما سوال بعدی این بود که چه رنگی برای روبان ایدز مناسب است و دیگر آنکه با آن چه باید کرد؟ آن زمان بود که بحث میان گروه درگرفت و سرانجام آنها در مورد رنگ قرمز به توافق رسیدند. اوکانل در این باره می گوید: «ما با رنگ های دیگر شروع کردیم. بعد یکی یکی آنها را کنار گذاشتیم و بالاخره رنگ قرمز را انتخاب کردیم، چون رنگی است که جلب توجه می کند و حسی پرشوری القا می کند.»

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم

هنرمندان گروه تجسسی ایدز ابتدا بر سر شکل پاپیون به عنوان نماد ایدز اختلاف داشتند، اما در نهایت طرحی را پذیرفتند که هم اکنون در سراسر جهان نماد ایدز شناخته می شود.

هر سال سازمان بهداشت جهانی شعاری را برای روز جهانی ایدز در نظر می گیرد. زیرا معتقد است برای پیشگیری از گسترش ایدز از تمام ابزارهای موجود (از جمله وسایل ارتباط جمعی) برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر و در نهایت ابتلا به ایدز کمک گرفت.

شعارهای روز جهانی ایدز

1988: ارتباط
1989: جوانان
1990: زنان و ایدز
1991: سهیم شدن در مشکلات
1992: تعهد اجتماعی
1993: زمان عمل فرا رسیده است
1994: خانواده و ایدز
1995: حقوق مشترک، مسئولیت های مشترک
1996: یک جهان، یک امید
1997: کودکان در جهانی با ایدز
1998: تلاش برای تغییر، کمپین جهانی علیه ایدز به کمک جوانان
1999: گوش بده، بیاموز، زندگی کن: کمپین جهانی ایدز به کمک کودکان و جوانان
2000: ایدز: مردان تاثیرگذارند
2001: من مراقبم، تو چطور؟
2002: برچسب و تبعیض
2003: برچسب و تبعیض: زندگی کنیم و بگذاریم آنها هم زندگی کنند
2004: زنان، دختران، و ایدز
2005: ایدز را متوقف کنیم و به عهد خود پایبند باشیم
2006: همه، هم پیمان در برابر گسترش ایدز
2007: پیشگام شوید
2008: پیشگامی، توانمندسازی، رهایی
2009: دسترسی جهانی و حقوق بشر
2010: دسترسی جهانی و حقوق بشر
2015- 2011: به صفر رساندن

نترسید، پیشگیری کنید!

دکتر مینا همتی: گزارشی که حدود 30 سال پیش در چنین روزهایی از یک بیماری واگیردار به نام ایدز پرده برداشت بسیار تکان دهنده بود. در سال 1981، در لس آنجلس، پنج مورد ذات الریه ناشی از یک میکروارگانیسم به نام «پنوموسیستیس کارینی» در پنج مرد همجنس گرا مشاهده شد که بسیار غیرعادی بود، زیرا این بیماری فقط در افرادی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند، ایجاد می شود. طی یک ماه، 26 مورد سرطان خاص نیز به نام «سارگوما کاپوسی» در 26 مرد جوان همجنس گرا در کالیفرنیا و نیویورک تشخیص داده شد. این سرطان بسیار نادر است و گاهی در افراد مسن یا افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند، دیده می شود. افرادی را که به این بیماری ها مبتلا می شدند و دلیلی برای نقص سیستم ایمنی نداشتند مبتلا به «سندرم ایمنی اکتسابی» (AIDS) دانستند.

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم

بین سال های 1981 تا 1983 بیماری گسترش پیدا کرد و 2831 مورد بیماری در 21 کشور دنیا گزارش شد. از سال 1983، از بین حدود 208 کشور در دنیا مواردی از بیماری گزارش شد که بیشترین آنها مربوط به امریکا و اروپا و افریقا و کمترین آنها مربوط به آسیا بود. تا پایان سال 1999، 33 میلیون و 600 هزار نفر مبتلا به ایدز گزارش شدند و از پایان این سال روزانه 15 هزار مورد جدید گزارش می شود. در سال 2000، 16 میلیون و 300 هزار نفر بر اثر ابتلا به ایدز فوت کردند که 20درصد آنها کودک و 51 درصد زن بودند.

در بعضی کشورها ایدز اولین عامل مرگ و میر است و در برخی دیگر دومین عامل مرگ و میر عفونی بعد از ذات الریه. تا به امروز که بیش از 30 سال از کشف ایدز می گذرد 25 میلیون نفر در دنیا جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند و بیش از 33 میلیون نفر با این بیماری دست به گریبان اند. نزدیک به 22 میلیون نفر از این مبتلایان در مناطق افریقای مرکزی و جنوبی به سر می برند.

این بیماری تاکنون در برابر تلاش دانشمندان برای ریشه کن کردن آن مقاوم بوده است. با این همه، در طول این 30 سال پیشرفت هایی در پژوهش های زیست پزشکی در زمینه شناخت این بیماری حاصل شده است. گفتنی است جهان پس از آنفلوانزای اسپانیایی سال 1918 چیزی مرگبارتر و بدخیم تر از ایدز به خود ندیده بود.

سندرم نقص ایمنی اکتسابی (ایدز) بیماری مزمنی است که سیستم ایمنی را از طریق ویروسی به نام اچ آی وی (ویروس نقص ایمنی انسانی) تحت تاثیر قرار می دهد. این ویروسی به شکل پیشرفته ای باعث تضعیف سیستم ایمنی می شود. با آسیب یا تخریب سلول های سیستم ایمنی، اچ آی وی در توانایی بدن برای مبارزه با ویروس ها و باکتری ها و قارچ های بیماری زا اختلال ایجاد می کند. این تضعیف فرد را در مقابل عفونت هایی که بدن در حالت معمول در برابر آنها مقاومت نشان می دهد، مثل برخی انواع سینه پهلو، مننژیت (التهاب پرده های مغز) و سرطان، آسیب پذیر می کند. عفونت ناشی از این ویروس را عفونت اچ آی وی می نامند و واژه ایدز بیانگر مراحل پایانی عفونت اچ آی وی است، اگرچه در زبان روزمره از هر دو واژه برای اشاره به یک بیماری استفاده می شود.

اچ آی وی و سیستم ایمنی

وقتی سیستم ایمنی بدن سالم است گلبول های سفید (لنفوسیت ها) و آنتی بادی های اختصاصی به مقاومت در برابر میکروب ها و خلاص کردن فرد از شر بیماری کمک می کنند. زمانی که اکثر میکروب ها ناخواسته وارد بدن می شوند سیستم ایمنی به آنها حمله می کند و آنها را از بین می برد. این پاسخ از طریق نوعی لنفوسیت (گلبول سفید) به نام سلول T امدادی برنامه ریزی می شود. زمانی که اچ آی وی وارد بدن می شود به خودی خود قادر به ادامه حیات نیست و برای زنده ماندن باید به سلول زنده دیگری (سلول میزبان) تکیه کند.

اچ آی وی با اتصال به پروتئینی در سطح سلول های T امدادی موسوم به CD4، وارد آنها می شود. از همین رو به سلول های T امدادی گاهی سلول های CD4 هم می گویند. ویروس پس از ورود به داخل سلول های CD4، ماده ژنتیکی خود را به هسته این سلول ها وارد و آنها را وادار به نسخه برداری از خود می کند.

وقتی ویروس های تازه سازه دیواره سلول میزبان را تخریب می کنند و از آن خارج می شوند همین کار را با سلول های دیگر نیز انجام می دهند، ضمن اینکه سلول میزبان قبلی از این طریق نابود می شود. این چرخه تخریب سلول های میزبان و تکثیر ویروس همین طور ادامه پیدا می کند، به طوری که در این جریان روزانه تا بیش از 10 میلیارد ویروس جدید تولید می شود.

سیستم ایمنی، با تولید آنتی بادی و افزایش ساخت سلول های T امداری، روزانه تا دو میلیارد سلول CD4 جدید را وارد جریان خون می کند تا بلکه بتواند بر این عفونت گسترده غلبه کند. اما در نهایت ویروس ها این رقابت نابرابر را می برند. رفته رفته شمار سلول های CD4 که بدن می تواند تولید کند کاهش می یابد و فرد دچار نقص ایمنی شدید می شود. در نتیجه بدن دیگر قادر به مبارزه موثر در برابر عفونت نخواهد بود.

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم

علائم

علائم ابتلا به اچ آی وی و ایدز بسته به مرحله عفونت متغیرند.

اوایل عفونت:
فرد در اوایل ابتلا به اچ آی وی ممکن است هیچ نشانه ای نداشته باشد. بروز یک بیماری شبه آنفلوانزایی و زودگذر، دو تا شش هفته پس از ابتلا، پدیده شایعی است. اما، از آنجا که نشانه های این بیماری در ابتدا شبیه بیماری های دیگر است، امکان دارد فرد اصلا به اچ آی وی شک نکند. حتی اگر فرد نشانه ای هم نداشته باشد باز هم می تواند ویروس را به دیگران منتقل کند. وقتی ویروس وارد بدن می شود سیستم ایمنی هم مورد تهاجم قرار می گیرد. ویروس در گروه های لنفی تکثیر می شود و آرام آرام تخریب سلول های T امدادی را شروع می کند.

اواخر عفونت:
در خلال مرحله نهایی اچ آی وی، که تقریبا 10 تا 12 سال بعد از عفونت اولیه است، این علائم ممکن است پدیدار شوند:

-    تعریق فراوان شبانه

-    لرز شدید یا تب بالا (37.7 درجه سانتی گراد) به مدت چند هفته

-    سرفه های خشک

-    تنگی نفس

-    اسهال مزمن

-    لکه های سفید پایدار یا ضایعات غیرمعمول در دهان یا روی زبان

-    سردرد

-    تاری و آشفتگی دید

-    کاهش وزن

-    خستگی مزمن و غیرقابل توجیه

-    تورم گره های لنفی به مدت بیش از سه ماه

به عفونت اچ آی وی در مرحله نهایی اصطلاحا ایدز گفته می شود. اچ آی وی مثبت به اضافه حداقل یکی از موارد زیر نشانه ابتلا به ایدز است:

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم

-    ظهور یک عفونت فرصت طلب مثل سینه پهلوی ناشی از «پنوموسیستیس کارینی» (PCP).

افراد سالم به طور طبیعی قادر به مقاومت در برابر این عفونت ریوی هستند اما این میکروب در افراد مبتلا به ضعف سیستم ایمنی می تواند در ریه ها تکثیر و باعث مشکلات تنفسی شود. کودکان هم در برابر عفونت های فرصت طلب افراد بالغ آسیب پذیرند و ممکن است به فرم شدیدتری از بیماری های شایع دوران کودکی مثل عفونت های گوش (اوتیت مدیا) و سینه پهلو و التهاب لوزه ها مبتلا شوند.

-    وقتی تعداد سلول های CD4 در خون به 200 عدد در میکرو لیتر یا کمتر تنزل پیدا کرده است.

در حالت معمول، شمار این سلول ها در خون بین 600 تا 1000 عدد در میکرو لیتر است. برخی از افرادی که شمار CD4 آنها به کمتر از 200 رسیده همچنان مریض به نظر نمی رسند اما پایین بودن شماره CD4 از نارسایی پیش رونده سیستم ایمنی فرد حکایت دارد. بیماری ایدز بلافاصله پس از ابتلا به اچ آی وی رخ نمی دهد. در حقیقت زمان بین مواجهه با اچ آی وی تا ظهور ایدز به طور معمول 10 تا 12 سال است.

درمان

جمعی از برترین متخصصان بیماری ایدز راهکارهایی را برای درمان افراد مبتلا به اچ آی وی تهیه کرده اند. این راهکارها هر چند وقت یک بار ویرایش و روزآمد می شوند. درمان به طور کلی بر دستیابی به حداکثر سرکوب تکثیر ویروسی و در عین حال حفظ کیفیت زندگی در حد مطلوب متمرکز است. این رویکرد سفت و سخت را اصطلاحا مداوای ضد رتروویروسی بسیار فعال (HAART) می نامند.

هدف از این مداوا کاهش میزان ویروس اچ آی وی در خون به حداقل ممکن یا حتی به میزان غیرقابل ردیابی است. اما این ویروس هرگز به طور کامل نابود نمی شود. مداوای مذکور با استفاده از تلفیق سه یا چند دارو صورت می گیرد.

داروها: از سال 1995، شمار داروهای در دسترس برای درمان اچ آی وی و ایدز بیش از سه برابر شده است. ترکیب قدرتمندی از داروهای ضد رتروویروسی جدیدتر به کاهش عوارض جدی این بیماری و افزایش طول عمر کمک زیادی کرده است.

داروهای ضد رتروویروسی:
موثرترین داروهای اچ آی وی و ایدز ترکیبات ضد رتروویروسی هستند. این داروها به خود ویروس حمله می کنند و به منظور مداخله در رشد و تکثیر ویروس اچ آی وی در مراحل مختلف چرخه زندگی اش و در نتیجه افزایش طول عمر بیماران مبتلا به این ویروس تهیه شده اند.

داروهای ضد عفونت های فرصت طلب: اگر فرد مبتلا به ایدز در کنار اچ ای وی به عفونت دیگری هم مبتلا شده باشد، پزشک می تواند داروهایی مثل آنتی بیوتیک را برای درمان عفونت تجویز کند. برخی از عفونت های فرصت طلب نیز با دارو قابل پیشگیری هستند.

پیشگیری

دانشمندان در حال تهیه واکسنی برای اچ آی وی و ایدز هستند اما متاسفانه برخی از ویژگی های ویروس اچ آی وی ساخت چنین واکسنی را با مشکل رو به رو کرده است. اچ آی وی در سلول ها زندگی می کند، به تعداد زیاد تکثیر می شود و به سرعت جهش پیدا می کند. یعنی نسخه های کمی متفاوت با نوع اولیه به وجود می آورد. در حال حاضر، بهترین راه مقابله با اچ آی وی دادن آموزش و آگاهی به افراد اجتناب از کارهایی است که می توانند باعث انتقال این ویروس شوند.



با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم - Bartarinha.IR | برترین ها
16 ساعت قبل ... با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم. روبان قرمز نماد عزم راسخ و علاقه برای مشارکت در فعالیت های پیشگیرانه از اچ آی وی (ایدز) است. آرمانی که استفاده از ...

با ایدز نمی میرم زندگی می کنم-برترینها|خبرپو
با ایدز نمی میرم زندگی می کنم-برترینها|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم - دایرکتوری سلامت
15 ساعت قبل ... با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم ... روبان قرمز نماد عزم راسخ و علاقه برای مشارکت در فعالیت های پیشگیرانه از اچ آی وی (ایدز) است. آرمانی که .

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم | فيدگاه - آخرين اخبار ايران و جهان
کوین کیگان می‌گوید، ما خوش‌شانس هستیم که در عصر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی می کنیم و به جای مقایسه آنها، بهتر است از وجود این دو بازیکن و رقابت ...

روبان قرمز چطوري شد علامت ايدز؟؟؟؟؟؟ - شهر آرزوها
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

red ribbon
ﭘﺎﺗﺮﯾﮏ او ﮐﺎﻧﻞ ، ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬار ﮔﺮوه اﯾﺪز ﺗﺠﺴﻤﯽ ، ﻫﻨﻮز ﻫﻢ روي ﺗﮏ ﺗﮏ ﻟﺒﺎس ﻫﺎي ﺧﻮد ﯾﮏ روﺑﺎن ﻗﺮﻣﺰ دارد؛ ... او ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ. : ﻣﻦ از ا. ﯾﺪز ﻧﻤﯽ ﻣﯿﺮم، ﻣﻦ ﺑﺎ اﯾﺪز زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ . رﻓﻘﺎي زﯾﺎدي داﺷﺘﻢ ﮐﻪ وﻗﺘﯽ ﺑﯿﻤﺎر ﺷﺪﻧﺪ، ﺧﯿﻠﯽ ...

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم - میهن بروز
15 ساعت قبل ... با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم ... دلیل زن برای به آتش کشیدن شوهرش/ اجازه دادم با زنی دیگر ازدواج کند · رسم غلط در مراسم عزاداری حادثه ای خونین به ...

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم
خبر-آنتایم-روبان-قرمز-نماد-عزم-راسخ-و-علاقه-برای-مشارکت-در-فعالیت-های- پیشگیرانه-از-اچ-آی-وی-ایدز-است.

ArtOnlines - با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم
روبان قرمز نماد عزم راسخ و علاقه برای مشارکت در فعالیت های پیشگیرانه از اچ آی وی ( ایدز) است. آرمانی که استفاده از روبان قرمز را باب کرد آرمان آگاهی یافتن و آگاهی دادن ...

تاریخچه روبان قرمز ایدز - مطالب جالب روزانه
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

روبان قرمز چطور به نشان ایدز تبدیل شد ؟؟!!!!! - مطالب علمی و سرگرم کننده
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم | آذر نیوز آنلاین
3 ساعت قبل ... روبان قرمز نماد عزم راسخ و علاقه برای مشارکت در فعالیت های پیشگیرانه از اچ آی وی ( ایدز) است. آرمانی که استفاده از روبان قرمز را باب کرد آرمان آگاهی.

روبان قرمز چطور به نشان ایدز تبدیل شد ؟؟!!!!! | تودی - rss
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

١٧٢٣١- شما میگین ویروس ایدز روی سوزن توپر معمولا زود ازبین میره پس ...
5 روز پیش ... چون سه ماه را راحت تر می فهمند تا ١٢ هفته. ... اعتماد نداشتم که قبل از رابطه فقط با من بوده باز هم در انتهای ماه سوم دوباره به همون مرکز مراجعه کردم و همون تست .... محتوای این صفحه برای افراد زیر ١٨ سال مجاز نمی باشد. ... نگران هستم که خدایی نکرده به ماهم سرایت کنه تاجایی که دچاروسواس شدیدشدم وواقعا زندگی واسم زجرآور شده.

اخبار سایت برترینها | شهرخبر
اخبار برترینها, اخبار سایت برترینها,برترینها, سایت برترینها, آخرین اخبار برترینها, خبرهای برترینها.

روبان قرمز چطور به نشان ایدز تبدیل شد؟ - درس آزاد - صفحه اصلی
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

Zanan Emrooz - Facebook
' با ایدز نمی‌میرم، زندگی می‌کنم(2015، سال به صفر رساندن ایدز. ' تاریخ شفاهی و ... ' در تاریخ ادبیات ما زنان تازه زبان باز کرده‌اند(‌گفت‌و‌گو با فرخنده آقایی. ' سینمای ...

با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم – آکا | شهرخبرها – آخرین اخبار ایران وجهان
زيرزميني‌شدن زير ميزي! انواع کودک‌آزاری و عواقب آن بر سرنوشت فرد تشریح وظایف «سلامت یاران» در بیمارستان ها/تکریم بیماران.

درباره ایدز. هپاتیت و اعتیاد - فلسفه روبان قرمز ایدز
همه ما کم و بیش در زندگي روزمره خود مصایب و بدبختی های آدمیان را در پیرامون خود نظاره گر بوده ایم اما متاسفانه ... او مي گويد: من از ايدز نمي ميرم، من با ايدز زندگي مي کنم.

«روبان قرمز، یعنی زندگی برایم ادامه دارد» - خبرآنلاین
30 نوامبر 2013 ... این روبان را عده ایی از افراد مبتلا به ایذر برای مبارزه با آن انتخاب کردند .در سال 1991 ... «من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم». بنیانگذاران ...

ایدز - 0t0| مرجع کامل تحقیقات کامپیوتری و مقالات،پروژه دانشجویی
دانلود کامل پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع ایدز همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word ... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم. فصل اول ...

چطوری خواستگار رو قانع کنیم که آزمایش ایدز بده ؟ :: خانواده برتر
13 مه 2015 ... چون من با ادم شکاک نمی تونم زندگی کنم مشکل ایدز نیس ازمایش تومورم میدم هر چی بخواد ... میرم خواستگاری فردا می زنگن نه مامتمازل خوشش نیومد از چی ؟

ایدزی ها
این وب متعلق است به تمام افرادی که ایدز دارند،از ایدز می ترسند و کسانی که فکر می کنند ایدز دارند وکلا هرکسی که یه جورایی با ایدز .... جسارت نمی کنم بپرسم خوبی،آخه میدونم تو از همه خوبان هم خوب تری. ... حال ندارم،بدنم داره تحلیل میره ... كه 6سال، 10سال يا 12سال با ايدز زندگي كرده بودند مي‌گفتند مي‌شود 20سال با اين بيماري زندگي كرد.

خاطرات یک وسواسی
خاطرات یک وسواسی - خاطرات من که یک واسواسی هستم و با آن مبارزه می کنم. ... ادامه زندگی من 2. با سلام. خلاصه خوابیدن برام خیلی سخت شده بود هرکاری می کردم. نمی شد بخوابم. ... شنیده بودم اگه یک هفته آدم نخوابه می میرم. کارد به ... کنی. خلاصه از اون روز وضع زندگی کمی بهتر شد. ... مثلا گاهی فک می کردم ایدز دارم یا سرطان دارم و یا غیره.

روبان قرمز ايدز؛ نمادی که از رنجی جانکاه سرچشمه گرفت : سایت پزشکان ...
17 مه 2006 ... مثلا روبان صورتی نماد مبارزه با سرطان سينه، روبان سرخ /سفيد/ آبی نشانه هواداری ... پاتريک می گويد: “من از ايدز نمی ميرم، من با ايدز زندگی می کنم.”.

همه چیز درباره ایدز | شادابتور:عکس و کلیپ و موزیک جالب
14 نوامبر 2014 ... سبک زندگی ... این ویروس چون ویروس آرومی هستش علامت خاصی نداره و فقط با آزمایش میشه فهمید ... فقط نهایت ۲ هفته در بدن باقی میمونند و بعدش تمام این علائم از بین میره تا وقتی که ویروس وارد فاز ایدز میشه ... ازتون خواهش میکنم از رفتار های پر خطر دست بکشید .... خیر، شیوه انتقال را نمی توان با آزمایش تشخیص داد.

زندگی بدون صورت؛ داستان 21 زندگی طاقت فرسای دختر هندی +تصاویر
8 نوامبر 2015 ... با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم .... بدون اغراق روبه رو شدن هر روزه با این تصویر یکی از دردناک ترین لحظات زندگی است، لحظه ای که حتی تصورش هم ...

هم پیمان با روبان قرمز در برابر ایدز - سرزمین فارس
11 مه 2015 ... روز جهانی ایدز امسال هم با همان سخنرانی ها و تاکیدات به پایان رسید اما هنوز هم این بیماری مثل ... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

راﻫﻨﻤﺎی ﮐﺎﻣﻞ ﺑﯿﻤﺎری اﯾﺪز - سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ﻃﺒﻖ ﺷﻮاﻫﺪ ر. وﺷﻦ و ﻗﺎﻧﻊ ﮐﻨﻨﺪه ای ﮐﻪ وﺟﻮد دارد، ﺷﮑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ اﯾﺪز از وﯾﺮوس اچ آی وی ﻧﺎﺷﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد ...... ﻣﻦ از اﯾﺪز ﻧﻤﯽ ﻣﯿﺮم، ﻣﻦ ﺑﺎ اﯾﺪز زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ. ﮐﻨﻢ . رﻓﻘﺎی زﯾﺎدی داﺷﺘﻢ ﮐﻪ وﻗﺘﯽ ﺑﯿﻤﺎر ﺷﺪﻧﺪ، ﺧﯿﻠﯽ ﺟﻮان ﺑﻮدﻧﺪ.

علیرضا آذر - عاشقانه های حلق آویز
می خواستم، حالا نمی خواهم ... در بعدازظهری سرد می میرم. باید کماکان ... جز زندگی در مرگ راهی نیست .... هر چه با من همه کردند، از آن بدتر کن .... اصلاً برود ایدز بگیرد، به درَک.

دکلمه و شعری فوق العاده زیبا از استاد علیرضا آذر به نام “هم - بهترین ها
12 ژوئن 2013 ... خواهش می کنم نه به خاطر این وبلاگ بلکه به خاطر شخص علی آذر این مطلب رو به ... صدای کهکشانی علی آذر و شعر جادویی او زندگی را تلخ و زیبا می کند... ... با افتخار این پست رو قرار می دم تا شاید قدمی هرچند کوچک در شناساندن ... اصلا برود ایدز بگیرد،به درَک ... این دغدغه را تاب نمی آوردند. ... می سوزم و می میرم و جان می گیرم.

آهای آقا پسر ، دختر خانوم ، چرا ازدواج نمی کنی ؟
25 ژوئن 2014 ... ای فرزند ادم من زنده ای هستم که هرگز نمیمیرم تو را به انچه امر میکنم اطاعت کن . ..... در مورد قسمت مربوط به بیماری ایدز باید عرض کنم که انتقال ایدز از طریق روابط نامشروع از ... سلام من زشتم اما با شما میتونم زندگی کنم قبول می کنین ایا؟

لاغرها بخوانند: ترس از غذا خوردن چیست؟ - Dr Best
7 ساعت قبل ... گاهی لحظات رمانتیکی را با آن تجربه می کنیم، گاهی باعث می شود همراه دوستان یا خانواده خوش بگذرانیم، اما اگر از غذا ... با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم ...

روبان قرمز چطور به نشان ایدز تبدیل شد/ اطلاع رسانی با نماد ایدز
2 دسامبر 2014 ... او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم. رفقای زیادی داشتم که وقتی بیمار شدند، خیلی جوان بودند. آنها همه در جوانی از دنیا رفتند و من ...

دوباره زندگی - ايدز
6 دسامبر 2012 ... دوباره زندگی - ايدز - مبارزه با آتش سوزان زندگی « اعتیاد » ... ایدز مرز نمی شناسد . ..... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

داستان آنلاین - رمان بگو که رویا نیست (22)-قسمت پایانی
5 جولای 2014 ... فروزنده شانه هایش را بالا انداخت و با بی تفاوتی گفت : من چه می دونم. ..... بله باید با خودشون تکرار کنند من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم!

دانلود کامل پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع ایدز همراه با تمام ضمائم ...
7 دسامبر 2015 ... در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: بعد از خرید ... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

روزنامه اعتماد93/9/10: نيم روز خيابان گردي با بيمار مبتلابه ايدز
1 دسامبر 2014 ... ايران در دهه هاي ٦٠ و ٧٠ به عنوان كشوري شناخته مي شد كه گرفتار ايدز به دليل شيوع اعتياد تزريقي است. فقط ١٠ سال، ... مبتلايان، من، تو، او، ما، شما، ايشان، هيچ يك امروز نمي دانيم كه بغل دستي ما بيمار است يا نيست. ... مي كردم. تا يك سال اول به اين فكر بودم كه مي ميرم. ... پس تلاش كن ياد بگيري كه چطور با آن زندگي كني.»

تاپیک جامع پرسش و پاسخ در مورد ایـــــــــــــدز [آرشيو ...
داروي ايراني ايدز با بالا بردن سطح ايمني بدن بيماران مبتلا به ايدز را در برابر ... جدید این روزا زیاد می شنویم حقیقت داشته باشه اما به نظر میرسه که داره در این ... اسیدهای نوکلئیک،همراه با فناوریهای امروزی بیولوژی مولکولی ،چرخه زندگی و ..... فکر نمی کنم این طوری باشه مثل اینکه که بگیم نمک شکر را خنثی می کنه.

احتمال انتقال ویروس ایدز با وارد شدن انگشت به واژن فرد بیمار - دوترکه
2 ا کتبر 2015 ... می خام بدونم احتمال ابتلا به ایدز با وارد شدن انگشت به واژن فرد بیمار چقدره و ... در هر صورت اگر می خواهید با اطمینان ۱۰۰ درصد زندگی کنید ، می توانید ... دخول جنسی داشته باشید ، احتمال بیماری شما ایدز ، بسیار بالا میره . ... هفته گذشته با خانمی رابطه ی جنسی برقرار کردم که نمی دونم ایشون به ایدز مبتلا هستند یا خیر .

ایرنا - خیابان گردی با بیمار مبتلا به ایدز
1 دسامبر 2014 ... ... گریه می کردم. تا یک سال اول به این فکر بودم که می میرم. ... آنقدر شبیه و بدون تفاوت که اگر فردا یا ماه بعد از کنار هم رد بشویم نمی شناسمش. ایدز، مهری بر ... این ویروس هست. پس تلاش کن یاد بگیری که چطور با آن زندگی کنی.» ... باور می کنی که من بعد از ایدز دعوا کردن و لذتش را یاد گرفتم و شناختم؟ قبل از آن وقتی ...

پیشگیری از ایدز - بهداشت کار Occupational health
20 نوامبر 2009 ... بهداشت کار Occupational health - پیشگیری از ایدز - آموزش و اطلاع رسانی در حوزه بهداشت ... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

ایدز و راه های درمان,,بخونید جالبه - یا علی
8 ژوئن 2010 ... بیشتر موارد راه های انتقال ویروس HIV می تـواند بـه طرق مخـتلف بـه رفـتـار بشر مربوط .... او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

چطور روبان قرمز به نشان ايدز تبديل شد؟! -
25 آوريل 2013 ... چطور روبان قرمز به نشان ایدز تبدیل شد؟! نویسنده: admin | تاریخ: ... او می‌گوید؛ من از ایدز نمی‌میرم، من با ایدز زندگی می‌کنم. رفقای زیادی داشتم که ...

پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
به زودي با مطالب جديدتر ميام پيشتون .... ( عامل بیماری ایدز) محافظت کرد؟ ..... ما با چشم و ابروی دیگری که زندگی نمی کنیم ،ما با شخصیت یک آدم زندگی می کنیم . در مورد ...

درباره ايدز و ميزان شيوع آن در ايران چه می دانيد؟ - BBC.com
ما هنوز با هم زندگی می کنيم و عاشق همديگريم، البته اعتراف می کنم اولش به فکر ترک ... وقتی به کسی بگويی که مبتلا به ايدز است، او در هم می شکند ولی اصلاً دلم نمی خواهد .... من ايدز دارم و نميتونم به دکتر مراجعه کنم، آخه آبروی خانوادگی ام ميره چکار کنم ؟

چرا علامت ایدز روبان قرمز رنگ است - ایمپریا
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می‌گوید؛ من از ایدز نمی‌میرم، من با ایدز زندگی می‌کنم.

داستان غم انگیز - اشکان چت | سایت چت
9 نوامبر 2015 ... داماد سروسیمه پشت در راه میره داره از نگرانی و ناراحتی دیوونه می شه. ... بابای مریم میره جلو هنوزم چیزی را که میبینه باور نمی کنه، با دستایی لرزان کاغذ را ... هر دو عاشق دلتنگ بدون هم زندگی برا شون معنی نداشت ... حالا دیگه منم ایدز دارم !

رابطه جنسي از پشت (مقعد،دُبُر) | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
سخن خود را با كلامي از پيامبر اكرم(ص) شروع مي كنیم: .... آن به داخل خون زياد است و حتي يکي از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسي، لواط و مقاربت از طريق مقعد است. 6.

گنجینه ی بهترین شعرها - اشعار علیرضا آذر
با هم آشنا نمی شیم نمی دونم، ... لب وا کن و با واژه بزن جادو کن. لیلی تو ... اصلا برود ایدز بگیرد،به درَک ... از کوچه ی ما می گذری، می میرم ... مردن تدریجی اگر زندگی ست.

روزگاربرخلاف آرزوهايم گذشت
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشت. ... نمی دونم. چرا فکر می کنیم ادمایی که دورو برمون هستند خیلی بدن. و همه ادم های پستی هستند،چرا تاحالا توی ایینه به ... روز ها میگذشت و اونا هم با روزگار عشقشون را نسبت به هم بیشتر بیشتر میکردن ... حالا دیگه منم ایدز دارم ! ... اونجایی که من میرم. تا تهش. با خودم. یادتو میبرم. تا تهش. تا انتها. تا بی نهایت.

خبرهاي روز دنياي پزشكي - ایدز و راه های درمان
بیشتر موارد راه های انتقال ویروس HIV می تـواند بـه طرق مخـتلف بـه رفـتـار بشر مربوط گردد؛ مانند مواد مخدر و .... او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم .

اصول درمان اعتیاد به مواد مخدر
به گذشته ام فکر مي کنم ريشه تمام تلخي هاي زندگي ام را در آن اشتباه مي بينم. ... هيچ وقت سفره سحري مادرم را که با عشق براي ما پهن مي کرد، فراموش نمي کنم. .... عفونی نظیر ایدز را موجب شوند و یا حتی برای مکانهای نظارتی مثل زندان‌ها که با اعمال قانون قوی .... از همسایه ها متوجه میشه سریع میره بسته رو برمی داره و عسلو تحویل کلانتری می ده.

ایدز،HIV و ما
2 سپتامبر 2007 ... رييس انجمن ايدز ايران با اشاره به اينكه در طرح نجات، نيروي انتظامي اقدام .... حسابي سرحال شدم ميرم سر كار. -بايد قطع كنم بيشتر از اين نمي تونم حرف بزنم. ... دوستان ، من در شهري زندگي ميكنم كه در آن هر آدمي دلي دارد و هر دل قصه اي، تلخ ...

free for you
خوب علت دارد که می گویم خوب است باعث شده که مردم به زندگی زناشویی پایبند ... فقط اینا فهمیدم که تصمیم های بزرگ را با قلبم بگیرم و کارهای کوچک را با عقل و ... حد فکر می کنی چرا زندگی خود را ادامه نمی دهی جوان گفت من که می خواهم شما نمی گذارید .... دوست من گران نباش اینگونه بیاندیش که همه ایدز دارند ولی تو در ده سال اینده می میری ان ...

24. Gilbert L& Walker L., ( 2010) "My biggest fear was that people ...
نتایج نشان داد عوامل بازدارنده پذیرش بیماری تبعات گسترده ای بر زندگی بیماران ... لذا پیشنهاد می شودضمن ارتقاء آگاهی افراد جامعه در زمینه بیماری ایدز ، اقدامات ... از ابتلای اولین فرد آلوده به ویروس اچ آی وی( HIV ) [5] نمی گذرد ، جهان با یک اپیدمی ..... خیلی وحشت کرده بودم همش فکر می کردم که خیلی سریع به خاطر ابتلای به ایدز می میرم .

بیماری ایدز علائم - روزنه
این تب اگر اتفاق بیفتد معمولاً با علائم خفیف دیگر مثل خستگی، تورم غدد لنفاوی ..... نمی دونم چرا اینقدر می ترسم که ایدز کرفتم چون احساس می کنم بعضی از علایم مثل ... مثل کذشته شاد و سرحال نیستم خواهش راهنمایی کنید چون واقعا خسته شدم از این زندگی . ... زمان هایی که سر کار هسم سردرد ندارم وقتی که میام خونه شروع میشه که یه درده ...

پرسش و پاسخ | Human Reflection
هم میهنان و پارسی زبانان گرامی, شما می توانید با مطالعه مقالات وبسایت و بخش های .... که در تمام مسائل زندگیتون با اضطراب زندگی کنیدو هیچگاه آرامش نداشته باشید ... پرسش: در مورد اینکه آیا ایدز با هپاتیت یا سوزاک ارتباط داره توضیح بدهید و اگر .... پاسخ: دوست گرامی روش گوباس رو نمی شناسم و یا حداقل نامش در اروپا فرق می کنه.

دانستنیهای سرطان | نگاهی به تجربه افرادی که با سرطان دست و پنجه نرم ...
22 ژوئن 2015 ... سرطان جنگ است «جنگ سرطان است» نمی دانم این جمله را دقیقا از زبان کدام سیاست ... شاید بگویید مگر مجید بهرامی نبود با همه آن شور و شوقش برای زندگی؟ ... حتی فکر می کنم اگر از ابتدا پزشکان به جای اینکه با نگاهشان بگویند کار ... تویکوچه و آنقدر این خبر برایم شوکه آور بود که داد زدم به کوری چشم تو من نمی میرم!

همه زوج های بازیگر سینمای ایران +چیزهایی که نمی دانستید : سرگرمی
30 ا کتبر 2015 ... 7دقیقه قبل · با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم - 7دقیقه قبل · 10 اتفاق مهم .... انگار ستارگان سینما «نقش» عاشقی را بهتر ایفا می کنند، اما در زندگی ...

ریک وارن: زندگی با هدف | TED Talk Subtitles and Transcript | TED.com
و فکر می کنم تفاوت بین اونچه از نظر من سطح زنده مانی، موفقیت و اهمیت زندگی است، در اینه ... من آدمای زیادی رو می بینم که بسیار باهوشند، و می گن "آخه چرا نمی تونم به .... کسیه که زندگیشو کرده -- الان در نیمه ی دهه ی ۸۰ زندگیشه -- و داره با آرامش می میره. ... با برخی مشکلات بزرگ دنیا: بیسوادی، فقر و بیماری های فراگیر -- بویژه ایدز -- و ...

عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علمیه اسلام شناسی ...
شاید خودش هم هنوز باورش نمی شود که با زندگی اش و عشق شما چه کرده. .... میرم میگم به فکرقلبت باش ولی خودم ازدرون داغونم شباتاصبح گریه میکنم ... در ضمن از لحاظ بهداشتی با این همه بیماری زنان و ایدز من اصلا صیغه و روابط متعدد مردها رو توصیه نمیکنم.

خیانت زن و مرد متاهل
... مرد و زن متاهل. برچسب‌ها: خیانت مرد و زن متاهل, مشکلات زندگی زناشویی, خیانت همسر, مشاوره در خصوص خیانت مرد و زن متاهل ... رابطه ام با اون اقا رو تموم کردم ولی با دل پر درد دارم زندگی میکنم ...انقدر از ..... مثل همون آشغالی که به ایدز آلودم کرد! حالا تو هم ایدز ... نمی دونین ترس از مرگ، اینکه بدونی بزودی می میری چی احساس زجر آوریه! خودم رو ...

همه چیز در مورد ایدز - انجمن و تالارگفتمان کام به کام
12 ژوئن 2014 ... گفته می شود بیش از یك میلیون نفر در آمریکا مبتلا به ایدز هستند و هر ساله بین 40 تا ..... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

تحصیل در آفریقای جنوبی [بایگانی] - ApplyAbroad Forum
انگار آفریقای جنوبی خیلی با بقیه نقاط آفریقا فرق داره، تو رنکینگ ها هم من یه بار یه دانشگاه از Cape ... به همین خاطر دوستام می گن معمولا شب ها دیر وقت جرات نمی کنیم بریم بیرون.هزینه زندگی هم تا یه حدودی خوبه(نسبت به بعضی از کشور ها). ... شما بر چه اساس می گید میزان ایدز در آفریقای جنوبی بیشترین هست؟

تیر 1392 - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
چند سال پیش تو فروشگاه شوهرم همراه با خودش کار میکردم؛نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی به ... الان کاملآ با هاش کات کردم و فقط به زندگیم و تنها عشقم فکر میکنم. .... . پدر تو یکبار به دنیا میاد اون حق داره زندگی کنه و با زنی که دوسش داره ادامه بده! ..... مشابه شما دارند، خواهرتان از اعتیاد زیاد به کوکایین بمیرد، و برادرتان از ابتلا به ایدز...؛.

ايدز چيست؟! - مرجع مشاوره و روانشناسی خانواده
2 دسامبر 2008 ... نويسنده در آگوست سال 2006 در شانزدهمين كنفرانس جهاني ايدز در تورنتو (بدون ارايه مقاله) ..... او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

روبان قرمز چطوري شد علامت ايدز؟؟؟؟؟؟ - ورود
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ایدز تجسمی، که خود مبتلا به ایدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

علايم اوليه ايدز در دهان - پارسینه
بيماري ايدز مي تواند علائم اوليه خود را در دهان بروز دهد که توجه به آنها در تشخيص به موقع اين ..... نمی خوام با این کابوس زندگی کنم لطف کنید راهنمائی کنید ...... رفتن خیلی راحت جهت تست رو توفیلم ها اموزش بده خوب نمیره میره یکی دیگه رو الوده میکنه.

پزشکی - نگین سبز دشت مور - بلاگفا
دیده می شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از. نظر اجتماعی ...... او می گوید؛ من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

May 2009 Archives
30 مه 2009 ... در هر برنامه ای که برای مبارزه با اپيدمی ايدز به اجرا گذاشته می شود ضروری است به زنان اين ..... او می گوید: من از ایدز نمی میرم، من با ایدز زندگی می کنم.

نگاه منفي به بيماران HIV مثبت
22 جولای 2010 ... با اچ آي وي هم مي شه زندگي کرد ، خيلي ناراحت شدم ،ديگر هيچي را نمي فهميدم ، مثل ... رفتم آزمايش دادم فکر نمي کردم اچ آي وي مثبت باشم اما روزي که رفتم جواب ... واسم نداشت با خودم مي گفتم من که دو روز، دو ماه ، فوقش دو سال ديگه مي ميرم.

همه چیزهایی که می‌خواهید درباره تبخال بدانید | دندانه
12 ا کتبر 2013 ... در مورد تبخال، هرگونه تماس با فردی که زخم تبخال روی صورتش وجود دارد (مثلا روبوسی) ... همچنین کسانی که به هر دلیلی دچار ضعف سیستم ایمنی هستند (مثل مبتلایان به ایدز، بیماریهای خونی، بیمارانی که داروهای .... گاهی شبها فکر میکنم دارم میمیرم… ... من در المان زندگی میکنم و دکترهای اینجا کار دیگه ای نمی کنن…

اولین شب آرامش...
12 فوریه 2014 ... روزهای زندگی یک ترنس سکشوال. ... البته اون هم منو درک کرد ولی از اون موقع به بعد حس می کنم با من معذب شده نفر بعدی که کول تر از همه !!! برگشت ...

علیرضا آذر - شعر و غزل امروز
... آذر - من، تو ،خدا ... می شویم یک نفر - شعر و غزل امروز. ... دلداده و دلگیرم حیف است نمی میرم ای مادر دلتنگم ... دانلود دکلمه شعر " صحنه " با صدای علیرضا آذر. برچسب‌ها: علیرضا آذر .... اصلا برود ایدز بگیرد،به درَک .... زندگی کن مرا،خیابان را. این چنین مردِ ...

دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
حتي در افراديک داراي ويروس تبخال هستند ولي داراي ضايعات جلدي نمي باشند، باز ... علاوه از آن تبخال تناسلي سبب تسهيل انتقال ويروس HIV که عامل بيماري ايدز است، مي شود. ... در موارديکه فرد بطور مکرر مبتلا به تبخال تناسلي مي شود، مي توان با تجويز .... تالاسمی ماژور فاجعه است کودک حدود 20-15 سال با زجر زندگی می کند و سپس ...

اگه تو زندگی بهم خیانت کنه چی؟! نمی تونم بهش اعتماد کنم! - ازدواج آسان
4 دسامبر 2013 ... حالا فرض کنید رابطه داشته یا بعداً رابطه برقرار کنه؛ چه فرقی می کنه؟! فکر نمی کنید شما دارید با این حساسیت ها خودتونو فقط اذیت و نگران می کنید؟! چرا همش دنبال این ... می کنه. این همینجایی هست که شیطون میره سراغشون و آرامش زندگی را ازشون میگیره. ... یعنی مانع آلودگی های جسمی و بیماری های لاعلاجی مانند ایدز شدن.

کاندوم - | دکتر محمد رضا قرائتی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
... بعضی وقتها به 30 دقیقه میرسه ، کاندوم بزارم که واویلا الان با خود ارضایی راحت ... سیتالوپرام برای این منظور تجویز نمی شود و برای به تاخیر انداختن انزال است. ... من تو یکی از شهرهای دورافتاده سیستان و بلوچستان زندگی میکنم که متخصص خوبی نداره. ... در مورد ایدز و هپاتیت اگر رابطه با کاندوم بوده امکان انتقال وجود ندارد و نیاز به ...

مردمان - پورتال جوانان ایرانی  | بررسی خود ارضایی از نقطه نظر علمی
همه ی انسان ها در تمام طول زندگی خود دائماً در حال انتقال و تغییر شکل انرژی هستند. .... به عنوان عمده ترین عامل انتقال بیماری های جنسی از جمله ایدز در میان مردهای هم جنس باز تلقی می شود. .... به همین دلیل ما هم این عمل نادرست را 100% محکوم می کنیم. .... خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار ...

شهر رمان | SHAHR ROMAN - رمان نغمه عشق 13- قسمت آخر
زن:می گن تا پول به حساب بیمارستان واریز نکنم بستری اش نمی کنن. _بیماری اش چیه ... با یکی از پرستارا که صحبت می کردم گفت بهتره با شما صحبت کنم. _خیلی خب،چند ... می بینی زندگی هنوزم ادامه داره. ..... نغمه ثابت کرد عشق نمرده هنوز هم زنده است و هرگز نمی میره. .... درست همون روزی که می خواستم حقیقت رو بهش بگم،فهمیدم ایدز دارم.

دی ۱۳۹۱ - خیانت های زندگی
دوستت دارم با اینکه می دانم عشقت با خودکشی یکسان است ... وقتي احساس مي كني ديگه هيچ كس تو رو درك نمي كنه .... مریمت داره میره که بهت ثابت کنه دوستت داشت. ..... پسر عموی او بوده که قرار بود با بهار ازدواج کند اما چون ویروس ایدز به دلایلی نا معلوم در ...

روبان قرمز چطور به نشان ایدز تبدیل شد ؟؟ | داورنیوز
پاتریک اوکانل بنیانگذار گروه ايدز تجسمی، که خود مبتلا به ايدز است، روی همه لباس های خود یک روبان قرمز دارد. او می گوید؛ من از ايدز نمی میرم، من با ايدز زندگی می کنم.

پرسشها و پاسخها - رهنمون سلامت
پرسش ۲: حدود دو سال میشه که زندگی مشترکم را با همسرم آغاز کردم ولی ایشان .... در این مدت دو ماه اختلالاتی رو در رفتار همسرم مشاهده کردم که نمی دونم می تونه جدی باشه یا نه؟ .... البته این مشکلم وقتی تو جمع خانوادم میرم تشدید میشه /چون شرایط خاصی دارن / خواهرم .... من آزمایش ایدز دادم و سالم بودم آیا باز هم احتمال انتقال ویروس به همسرم هست یانه؟

نگاه منفی به بیماران hiv مثبت - ایران سلامت
16 ا کتبر 2010 ... با اچ آی وی هم می شه زندگی کرد ، خیلی ناراحت شدم ،دیگر هیچی را نمی فهمیدم ، مثل این .... واسم نداشت با خودم می گفتم من که دو روز، دو ماه ، فوقش دو سال دیگه می میرم. ... احساس می کردم اطلاعات زیادی در مورد این بیماری نداره در مورد ایدز طوری ...

معرفی کتاب - mozhganfilm
داستان دختری به اسم یاسمین که با خانواده دایی اش زندگی می کنه. .... از طرف خانواده اش طرد می شه و با کورش ازدواج می کنه دو تا بچه دو قلو به دنیا می اره و شوهرش می میره. پدرش قبولش نمی کنه در این میان با پیشنهاد دوستش مواجه می شه که برادر شوهرش .... همه عوامل دست به دست هم می دن که زیتون فکرکنه بهش تعرض شده و تازه بیماری ایدز گرفته.

مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
13 نوامبر 2012 ... خانمی ۲۹ ساله، تهرانی، با یک بار سابقه‌ی ازدواج و طلاق و ۴ بار تجربه‌ی عقد موقت… ... من ناخواسته وارد این ماجرا شدم و این آقا خودش را وارد زندگی من کرده بود و سعی می‌کرد ... آن زمان من تازه جدا شده بودم و اصلاً نمی‌ خواستم وارد یک رابطه جدید عاطفی بشوم. ... وقتی من موضوع را گفتم، مثالی زد که هر وقت من به آن فکر می‌کنم، برایم ...

جک جوک لطيفه ايران فارسی joke farsi iran - Sony Card 20. Com
می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم! ... حکمتی برای فهيمان : يارو داشته دنبال جاي پارك مي گشته اما پيدا نمي كرد! در همون حال ... تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی! .... يه بنده خدا پتروس فداكار رو با دهقان فداكار قاطي مي‌كنه، ميره انگشت مي‌كنه تو حلق راننده قطار ...... بهروز خالي بند پرتقال خوني ميخوره، ايدز ميگيره.

زندگي من
با دل شکسته ميذاره ميره... ما... ما هم وقتي ميره تازه مي فهميم که چقدررررررررر دوسش داشتيم. ... حتي واسه يک لحظه هم به بودن و ادامه دادن به زندگي بدون اون فکر نمي کردم.

یه کمکی خواستنی... - BLOGFA
11 ژانويه 2009 ... واکسن می زنی٬قرص نیرو زا مصرف می کنی٬ورزش می کنی. ... آزمایش ایدز بدی...تست ورزش بدی...به بهترین مکان واسه زندگی نقل مکان کنی و صدها سال زندگی کنی. ... ن: این متن با ایجاد تغییرات و اضافه کردن هایی در متن"بالاخره می میری" از "شل سیلور ... تو خود بگو که با این دل چه کردی که خیالت یک لحظه هم مجالم نمی دهد؟

عاشقانه ها(داستانک) - فكر نمي‌كردم آدم به اين سادگي ايدز مي‌گيره ...
شب قبلش ساعت 11 بود كه به عنوان مسافر اومد و بهم گفت: آقا تا سعادت‌آباد مي‌ري؟ ... رفت سراغ مواد فروشي كه حتي من كه مرد بودم، جرات نمي كردم سمتش برم. ... فاصله من با ايدز خيلي كم بود؛ خيلي كم؛ به اندازه يه چشم برهم زدن، شايد كمتر. ... تصميم گرفتم از خانواده جدا بشم و الان سه ساله مجرد زندگي مي‌كنم، مادرم ماهي100 تا 150 هزار تومان خرجي ...

زندگی گذری "تن‌فروشان" در یک ساختمان آجری - فرارو
به نظر معتاد هم نمی آید:"از شهرستان برای خریدن جنس به تهران، کیش و قشم می روم؛ ... از 8 سالگی مشروب می خوردم و یک مقدار هم هروئین کشیدم؛ از 19 سالگی شروع کردم تا 40 ... مسئول مرکز از عضویت زنان با سواد در این مرکز می گوید و از اعتیاد زن جوانی که .... وجود دارد باید فکر اساسی و کار کارشناسی انجام گیرد یک روز ایدز را مقامها مخفی ...

خبر مرگ دوستم در اثر ایدز به من رسید - همجنس‌گرا
12 مارس 2012 ... وی مبتلا هست و بعد از اینکه به مرحله ایدز رسیده خبر دار میشه و بعدش هم می میره. خب چی میتونم بگم، این جور وقت ها است که آدم فکر می کنه بی خبر بودن هم چیز ... و چقدر شوق زندگی داشت، چقدر در زمینه کامپیوتر دانشمند بود و چقدر با همه مهربان ... چشمم آب نمی خورد دیگر در زندگی بتوانم مانند آن روز ها که شاد و بی خیال در ...

مصاحبه با سایه، دگرجنسگونه ی ایرانی - Cheraq Magazine
حالا از همه ی اینها بگذریم، آیا اون شخصی که می خواد با من زندگی کنه شک نمی کنه؟ ... کنی و اتفاقات خیلی بدی گریبانگیر تو میشه مثل چاقو خوردن، تجاوز، ایدز و یا هر ... میره دکتر، و خوب گرفتن یک برگه از دکتر که بنویسه شما ترنس هستید هم عین آب ...

رزمی کار فاریابی عضو شهرداری کلمه برنز مسابقات استانی را به گردن ...
15 آگوست 2015 ... ... کلمه را در این مسابقات همراهی می نمودند که جا دارد از زحمات آنها تقدیر شود. ... برنده دهمین جایزه از جشنواره‌های آمریکایی · با ایدز نمی میرم، زندگی می کنم ...

7/3/92 - روابط عمومی دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
28 مه 2013 ... ﻣﻬﺮ: 3 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺯﻭﺝ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻲ ﭘﻮﻟﻲ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﻧﺪ. ﻣﻮﺝ: ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ... ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﺣﺲ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ، ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﺤﻤﺪ ﻗﺮﯾﺐ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﻨﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻣﻦ ٣ ﺳﺎﻝ ﺗﺨﺼﺺ ﺭﺍ ﺯﯾﺮ ﻧﻈﺮ ﺍﯾﺸﺎﻥ. ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻡ. .... ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮﯼ ﺍﯾﺪﺯ ﻭ ﻣﻮﺍﺟﻬﻪ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﭺ ﺁﯼ ﻭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺍﻧﮓ ﺯﺩﻥ، ﭼﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ .... "ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺍﻻﻥ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ، ﺑﻮﯼ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ. ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ...

دیگه هیچی نمی خوام....!!!!
22 ژانويه 2012 ... دیگه هیچی نمی خوام. ... وقت میام زندگی رو از نو شروع کنم طولی نمی کشه که همه دست به دست هم می دن ازارم بدن ... آخر درد من یکی دو تا نیست، با وجود اینهمه بدبختی، نمیدانم دیگر خدا چرا با من لج ... دلم اونقدر گرفته که حتی نمی تونم گریه کنم . ... در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و Stacy بهتر بشه.

سکوتهای دنباله دار
حکم بازی می کنم و به کری های ضمن بازی می خندم گاهی با یک حرفی ساده از خنده روده بر ... در این نوع زندگی ما یاد می گیریم به جای تغییر دادن با انچه در ان قرار گرفته ایم کنار ... نوزداش هم می میره و طولی نمی کشه که پسر بزرگ شرف که کودکی چهار بوده از ...... یا قربانی ایدز یا قربانی قلم می شود و فردا قربانی ها جاده سازان و عاملان سرطان و .

طریقه خواندن نماز توبه | هم اندیشی دینی
بنابر این تلاش میکنم با دعا و نماز و صدقه و نیکوکاری‌بخشی از این بار گناه را کم کنم. ..... با ادامه ی این کار، نماز جزو برنامه ی زندگی شما می شود و دیگر آن را ترک نکنید. .... اگر تنها دعا و خواسته شما در درگاه الهی در رابطه با بیماری ایدز باشد، در چنین صورتی با راحت شدن .... آیا نماز رو اول وقت نمی خونید و مدام اون رو به تأخیر می اندازید؟

پای صحبت زنانی که از رابطه زناشویی خود ایدز گرفته‌اند - جام جم آنلاین
29 دسامبر 2014 ... خیال می‌کردم که سختی‌های زندگی من به پایان رسیده اما مشکلات بزرگ ... به آزمایشگاه رفتم و پس از چند روز متوجه شدم که به ایدز مبتلا شده‌ام. ... از یک طرف نه می‌توانستم با وجود شوهرم دارو مصرف کنم و نه می‌توانستم .... مطمئن باشید همه كسانی كه به نحوی می تونند كاری در این باره انجام بدهند و نمی دهند هم مسئول احساس بدبختی ...

پایگاه اطلاع رسانی باشگاه مثبت - زندگی با تزریق
مدیرعامل سازمان انتقال خون: اچ آی وی/ ایدز در کشور «تابو» شده است -- 23 آبان 1394 ... بعد از یکماه که گذشت دیدم دردهایم با این یک بسته فرقی نمی کنه از اینرو بود که به من ... که از خانه بیرون می روی تا زمانیکه بر می گردی هزار بار زنده می شوم و می میرم . ... و می خواستم بعد از این همه مدت که زندگی بیهوده ای همراه با 22 سال تزریق داشتم یک ...

برچسب ها ایدز , اچ آی وی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 19,254
  • بازدید کلی : 221,844